AXA’dan Dijital Asistan ile Hızlı Hasar Tespiti

Dijital dönüşümün sektördeki lideri olan AXA, hasar ödeme sistemlerinde gerçekleştirdiği dijital entegrasyon ile Uzaktan Hasar Tespiti sistemini hayata geçirerek ödeme süreçlerini iki günün altına düşürüyor.

AXA, global bilgi birikimi, teknolojik alt yapısı ve güçlü gelecek vizyonu ile sigorta sektöründe dijital dönüşüm alanında da liderliği üstleniyor. AXA, Uzaktan Hasar Tespiti adını verdiği sistem ile artık müşterilerinin 5000 TL’ye kadar olan hasarlarını cep telefonu üzerinden kayıtlara alıp inceleyerek iki gün içerisinde ödeme yapıyor.

Cep telefonları ve tabletlere indirilen bir uygulama ile hasar alanında ilgili acente ile görüntülü olarak hasar kaydı yaptırabilen sigortalılar ya da tamirhaneler, kısa süre içerisinde sistem onayı ile ödemelerini alabiliyorlar.

Uzaktan Hasar Tespiti sistemi ile ilgili değerlendirme yapan AXA Sigorta Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İşcan, “AXA olarak en güncel teknolojiyi sürekli olarak sigortalılarımızın hayatlarını kolaylaştıracak, kesintisiz ve hızla onların yanında olacak uygulamalar ile iş süreçlerimize adapte ediyoruz. Uzaktan Hasar Tespiti uygulamamız da yine bizlere sektörde fark yaratan hızda hasar ödeme imkanı veren yepyeni bir uygulama. Sigortalılarımızın bir aplikasyon yardımı ile anında ekspertiz hizmeti almasını sağlayarak onarıma başlanmasını sağlıyoruz veya onarım yeri ile direkt irtibata geçerek ufak hasarlarda hasar onarım onay bekleme süresini ortadan kaldırıyoruz. Özellikle Anadolu’da uzak kasaba ve şehirlerde onarım onayı için eksperin gelmesini beklemeden anında hasar tespitinin yapılabilmesi ürünün en önemli avantajı olarak öne çıkıyor” dedi.

Tüm Bültenler