Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

Cep Telefonu Sigortası

Aradığınız güvenceye şimdi ulaşılıyor

Elimizden düşmeyen telefonlar bir gün düşerse diye kapsamlı AXA koruması şimdi cep telefonlarında! Üstelik 0 veya 2. el tüm telefonlarda geçerli!

 

#KıymetiniKaybetmedenBilenlere#DertVarsaDermanAXA

AXA Cep Telefonu Sigortası Nedir?

Türkiye’de bir ilk olan Cep Telefonu Sigortası cep telefonunuzu güvence altına alıyor. Üstelik sadece yeni cep telefonlarında değil, kullanımda olan cep telefonlarınız da artık AXA Sigorta korumasında. Sayfamızda cep kasko ile ilgili detayları inceleyebilir, cep sigortası teklifinizi alabilirsiniz.

AXA Cep Telefonu Sigortası Neleri Kapsar?

Tamir
Lojistik
İkame Telefon
Hırsızlık

Cep Telefonu Sigortası kapsamı:

  • Kaza sonucu hasarlanma
  • Ekran kırılması
  • Yüksek voltaj
  • Hırsızlık
  • Sıvı Teması
  • Hatalı Aksesuar Kullanımı konularında yanınızdadır.

Teminatlarına ek olarak;

Garanti içindeki arızalar da dahil olmak üzere sigortalının cep telefonu ile ilgili herhangi bir arızası olduğunda hizmet alınmasını sağlar. Hasar durumunda özel profesyonel çözüm hattı sunar. AXA Cep Telefonu sigortası teminatlarının yanında ücretsiz lojistik imkânı da sunmaktadır. Ürünün tamamen hasarlanması sonucu kullanılamaz hale gelmesi ve ikamesinin gerekmesi halinde, eşdeğer (Toplam sigorta bedelini ve cihazın ikinci el rayiç değerini aşmayan kıymette yeni veya yenilenmiş) bir cihaz ile ikame edilir.

AXA Cep Telefonu Kaskosu Kapsam Dışında Kalan Haller

Genel Şartlarda teminat kapsamı dışında bırakılan durumlara ilave olarak;

  • Yetkisiz kişilerce yapılan onarım yahut Sigortalı tarafından onarım, tadilat ve her ne nedenle olursa olsun cihaza yapılan müdahaleler,
  • Normal aşınma ve yıpranma, cihazda oluşan boya ve cila hasarları, çöküntüler veya çizikler gibi cihazın çalışmasına engel olmayan işletim dışı ve yüzeysel hasarlar ile çürüme, paslanma, oksidasyon, batarya sızıntısı hasarları, pil ve bataryaların normal kullanımından kaynaklanan kullanım ömrü ve performans azalması,
  • Sigortalının ağır kusuruna dayalı ya da kasten verdiği zarar sonucu oluşan hasarlar,
  • İletişim veya uydu sistemlerindeki hatalar da dahil, ancak sadece bunlarla da sınırlı olmamak üzere, cihazın çalışmasına engel teşkil etmeyecek yazılım hatası veya veri hatasının sebep olduğu masraf ve zararlar,
  • Sigortalının fiillerinden sorumlu olduğu aile bireylerinin veya birlikte yaşadığı diğer kişilerin yaptığı kasti hareketler ve/veya kanuna aykırı fiillerden kaynaklanan hasarlar,
  • Pencereleri iyice kapatılmış, bütün kapıları, açıklıkları ve bagaj kapağı iyice kilitlenmiş değilse veya gözle görülen zorla girilme belirtisi yoksa içinde kimsenin bulunmadığı bir mekândan ya da araçtan yapılan hırsızlık (Bu durumda mekanın ya da aracın zor kullanılarak açıldığı fiziksel kanıtlarla birlikte resmi makamlar tarafından hazırlanmış Görgü Tespit ve Müşteki İfade Tutanağı ile tevsik olunmalıdır.),
  • Her türlü kaybetme hali, kaybolmalar,
  • Halka açık yerlerde açıkta bırakılan, unutulan cihazlar,
  • Başkalarına satmak, profesyonel veya ticari kullanım amacıyla satın alınan cihazlarda oluşan ziya ve hasarlar,
  • Gasp/Aşırma/Yankesicilik/ Kapkaç: kamusal alanlarda (park, otobüs, dolmuş, kafe, AVM, konser alanı, ofis vb.) sigortalının bilgisi ve rızası olmaksızın, değişik usul ve yöntemlerle, yanında, üzerinde, çantasında, cebinde bulunan eşyalara yapılacak yankesicilik, gasp, aşırma,
  • Sim Kart,
  • Şarj aletinde kullanıcı kaynaklı veya kullanım hatası nedeniyle oluşan problemler ve cihazla birlikte alınmayıp daha sonradan cihazla birlikte kullanılan şarj aletleri, yazılımlar, modemler, tarayıcı ve yazıcılar ve diğer aksesuarlar,
  • Cihazın arızalanmasından kaynaklanan bilgi ve veri kaybı
  • Bilgisayar virüsü veya cihazın yeniden ayarlanması sonucu oluşan arızalar.
  • Kötü niyet, ihmal (hatalı kurulum, tamir ya da yetkisiz kişilerin müdahalesi dahil), konfigürasyonun standart dışı cihazlarla değiştirilmesi, uygun olmayan ortam (ortam ısısı ve nem durumu dahil), normal dışı elektriksel ya da fiziksel uygulama, aydınlatma, yanma ya da doğal felaketler nedeniyle oluşan sorunlar,
  • Seri numarasının silinmesi, ya da üzerinde oynanmış olması,
  • Başka cihazların neden olduğu arızalar,
  • Cihaz üzerinde bulunan üreticinin önerdikleri dışındaki verilerin kurtarılması ya da yedeklenmesi,
  • Üst versiyon işletim sistemi ile çözülmüş olduğu halde, sistem güncelleştirmesi yapılmadığı için yaşanan sorunlar. (Aynı durum işletim sistemi ile birlikte gelen yazılımlar için de geçerlidir.),
  • Cihazın kullanım amacı ve kapasitesi dışında kullanılması ile ilgili sorunlar,
  • Üçüncü şahıslara ait ürünler ve bunların cihaz üzerindeki etkisi nedeniyle çıkan sorunlar,
  • Cihaza yasadışı yazılımların kurulumlarının yapılması nedeniyle doğan sorunlar,
  • Kopya program kullanımı, tanımı Kullanım Kılavuzu ve Cihaz garanti sözleşmesinde belirtilen uygunsuz ortamlarda kullanım ya da uygun olmayan çevre ünitelerinin kullanımından ortaya çıkan sorunlar
  • Açıkta (kapalı olmayan mahallerde) ve halka açık kapalı mekanlarda vuku bulacak hırsızlık olayları ve kaybolma rizikoları teminat haricidir.

AXA Cep Telefonu Sigortası'ndan Kimler Faydalanabilir?

Cihazın AXA Cep Telefonu Sigortası’na uyumlu olup olmadığı teklif aşamasındaki IMEI sorgulaması ile yapılır. Telefona kasko için uyumlu olup olmamasına göre sigortadan yararlanabilirsiniz.

AXA Telefon Sigortası Avantajları

  • Ücretsiz tamir hizmet
  • Özel çözüm hattı hizmeti
  • Ücretsiz lojistik hizmeti
  • Garanti içindeki arızalar da dahil olmak üzere sigortalının cep telefonu ile ilgili herhangi bir arızası olduğunda hizmet alınması
  • Hırsızlık ve tam hasar durumlarında eşdeğer cihaz avantajı
  • Garanti kapsamındaki cihazların yetkili serviste onarılması

Cep Telefonu Sigortası Nasıl Yapılır?

İletişim ve müşteri bilgileri ile teklif süreci başlatılır. Poliçeleştirme sonrasında aktivasyon için SMS gönderileceğinden doğru iletişim bilgisinin iletilmesi önemlidir. Poliçenin düzenlenebilmesi için müşteri iletişim bilgilerine ek olarak sigortalanacak cihazın IMEI no bilgisi girilir. Cihazın IMEI no’suna cep telefonunun arama bölümünden *#06# tuşlanarak ulaşılır.

IMEI sorgusu ile sigorta kapsamına alınacak cihazın marka – model bilgileri ve poliçe primi ekrana yansır. Teminat kapsamı seçilir. Hopi’si varsa hopi id bilgileri alınır.

Poliçe onayı sonrası Cep Telefonu Sigortası poliçesine ait teminatların geçerli olması için aktivasyon şartı bulunmaktadır. Aktivasyonun gerçekleşebilmesi için TechnoSure uygulamasını indirileceği link, müşteri numarası, parola ve testlerin gerçekleştirilmesi gerektiğine dair bilgilendirme mesajı poliçe oluştuğu an AXA Sigorta tarafından gönderilir. Müşteriye SMS ile iletilen müşteri numarası ve parola bu uygulamaya giriş yapmak için kullanılır.

Cep Telefonu Sigortası Ne Kadar Geçerlidir?

Cep telefonu kasko geçerlilik süresi 1 yıldır. 2 onarım veya 1 tam ziya olması durumunda hasar süreci tamamlandıktan sonra poliçe süresi devam etse de poliçe iptali gerçekleşir.

Cep Telefonu Sigortası Fiyatları

Cep telefonu kasko fiyatları, cihaz marka modeline göre değişmektedir. Cep telefonu sigortası fiyat teklifi almak ve cep telefonu kasko sorgulama işlemi yapmak için buraya tıklayın.