Basın Bültenleri

AXA Mersin’deki Acenteleriyle Buluştu: AXA Sigorta’dan “Güçlü Bölge Stratejisi”

AXA Sigorta, bölgesel karar mekanizmalarını güçlendirme, müşteri memnuniyetini artırma ve kurumsal süreçleri hızlandırma amacıyla oluşturduğu “Güçlü Bölge” stratejisini Mersin’deki acentelerinin katılımıyla Mersin Divan Otel’de düzenlediği toplantıda paylaştı.

BÜLTENİ OKU 31.10.2018

AXA’nın “Milyonerler Kulübü” Lizbon’da Buluştu

AXA Sigorta yüksek üretim gerçekleştiren acentelerinin başarısını Lizbon’a düzenlediği 4 günlük “Milyonerler Kulübü” buluşmasında kutladı.

BÜLTENİ OKU 23.10.2018

AXA 10.Kez Dünyanın En Değerli Sigorta Markası!

AXA, Interbrand tarafından hazırlanan ve dünyanın değerli markalarının belirlediği rapora göre üst üste 10. kez dünyanın en değerli sigorta markası oldu.

BÜLTENİ OKU 22.10.2018

AXA Sigorta Kupa Voley’in Ana Sponsoru Oldu

AXA Sigorta sağlık ve esenliğe odaklanan çalışmaları kapsamında Türkiye Voleybol Federasyonu ile Kupa Voley turnuvasının 2018-2019 sezonu isim sponsorluğu için anlaştı. İmzalar 25 Eylül’de gerçekleştirilen törende atıldı.

BÜLTENİ OKU 28.09.2018

AXA’dan “Kıymetini kaybetmeden bilenlere” yeni reklam kampanyası

AXA Sigorta “Dert Varsa Derman AXA” çatısı altında “Kıymetini kaybetmeden bilenlere...” ithafen bir reklam kampanyası hazırladı. Sigorta yaptırmanın sahip olduklarımızın kıymetini bilmek anlamına geldiğine dikkat çeken kampanyanın ilk reklam filmi dijital mecralarda yayına girdi.

BÜLTENİ OKU 14.09.2018