Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

AXA GO

AXA GO Nedir?

AXA GO, Türkiye’nin ilk ve tek kişiselleştirilmiş kasko sigortası ve sürüş deneyimi platformudur. Yeni nesil sigortacılık anlayışını benimseyerek nesnelerin interneti teknolojisi ile geliştirilmiş AXA GO cihazı sürüş davranışlarınızı belirler ve bu davranışlar sonucunda güvenli sürüş skorunuzu oluşturarak size AXA GO uygulaması üzerinden geri bildirim verir.

 

AXA GO Avantajları

Gelişim Grafiği
İndirim
Yakıt Tasarrufu
Araç Güvenliği
  • AXA GO uygulaması üzerinden seyahatlerinizde sürüş davranışlarınızı uygulama üzerinden inceleyebilir, gelişim grafiğinizi takip edebilirsiniz.
  • Poliçe yenilemelerinde sürüş davranışlarınıza göre %20’ye varan indirim kazanabilirsiniz.
  • Ani hızlanma, sert fren ve hızlı sürüş gibi davranışlarınızı fark ederek bunları iyileştirdiğinizde %30 yakıt tasarrufu sağlayabilirsiniz.
  • Aracınızın çalınması ya da sizden habersiz hareket etmesi durumlarında AXA GO uygulamanızdan aracınızın nerede olduğunu görebilirsiniz.
  • Aracınızı bir başkasına, örneğin vale hizmetine, otoparka ya da sizin dışınızda herhangi bir kişiye teslim ettiğinizde aracınızın kullanılıp kullanılmadığını, nasıl kullanıldığını ve nerede olduğunu görebilir, aracınızı takip edebilirsiniz.

AXA GO Nasıl Kullanılır?

Ücretsiz AXA GO ayrıcalığı için, 1500 TL ve üzeri primli poliçe, 100.000 TL ve üzeri araç bedeliyle araç modelinin 2010 ve üzeri olması beklenmektedir. Teknoloji yıldızı acentelerimize başvurarak AXA GO’ya ücretsiz geçip Maximum Kasko teminatlarınızdan da aynı şekilde faydalanmaya devam edebilirsiniz.

AXA GO ürünümüz için şu an sadece İstanbul, Ankara, İzmir ve Sakarya illerimizde hizmet vermekteyiz. Bu illerde AXA GO satmaya yetkili acentelerimizi öğrenmek için 0 850 250 99 99 no’lu müşteri iletişim merkezimize ulaşabilirsiniz.

AXA GO uygulamamızı IOS 13.0 ve Android 4.4 ve üzeri sürümlerle uyumlu akıllı telefonlarınıza indirerek sürüş bilgilerinizi ve istatistiklerinizi ayrıntılarıyla görebilirsiniz. AXA GO uygulamasını Google Play Store ve AppStore’dan ücretsiz olarak indirebilirsiniz.

AXA GO Kullanım Kılavuzu için tıklayın.

AXA GO hakkında en çok merak edilen soruları dinlediğimiz ve AXA teknik uzmanı eşliğinde cevaplandırdığımız AXA GO Cihaz Montaj videomuz:

Sıkça Sorulan Sorular

Ücretsiz AXA GO ayrıcalığına nasıl sahip olabilirim?

Ücretsiz AXA GO ayrıcalığı için 1.500 TL üzeri primli yeni ve yenileme Maksimum Kasko Sigortası müşterisi olmanız, ayrıca aracınızın 100.000 TL ve üzeri araç bedelli ve 2010 ve üzeri model olması gereklidir. AXA GO cihazı temini için Teknoloji Yıldızı acentelerimize başvurabilirsiniz. Size en yakın Teknoloji Yıldızı acentemize ulaşmak için iletişim formumuzu doldurunuz.

www.axasigorta.com.tr/iletisim

AXA GO uygulamasından ve portalından hangi verileri görebilirim?

AXA GO uygulamasından ve portalından sürüş davranışlarınız ve aracınız ile ilgili birçok veriye ulaşabilirsiniz. Detaylı bilgi için web sitemizde yer alan AXA GO Kullanım Kılavuzunu inceleyiniz.

AXA GO Kullanım Kılavuzu için tıklayın.

AXA GO platformuna dahil olmam hasarsızlık indirimimi etkileyecek mi?

Hayır. AXA GO GENİŞLETİLMİŞ MAKSİMUM KASKO müşterilerimiz de diğer tüm kasko müşterilerimiz gibi standart hasarsızlık indirimi kurallarına tabiidir, AXA GO platformu üyeliği bu durumu etkilemez.

Aracımı kullanan diğer kişiler güvenli sürüş skorumu etkileyecek mi?

Evet. Güvenli sürüş skorunuz aracınızın yaptığı sürüşler üzerinden hesaplandığından aracınızı kullanan tüm kişilerin sürüş davranışları bu skoru etkileyecektir.

AXA GO uygulaması mobil cihazımın pilini kullanır mı?

AXA GO uygulamasının mobil cihazınızın pil kullanımı üzerinde çok küçük bir etkisi vardır, bu etki mobil cihaz marka modeline göre değişiklik gösterebilir.

AXA GO uygulaması Apple Watch ya da diğer akıllı saatlerde çalışır mı?

Apple Watch ya da diğer Android tabanlı akıllı saatlerinizden AXA GO bildirimlerini alabilirsiniz.

AXA Sigorta verilerimi ne için kullanıyor?

Kişisel verilerinizin güvenliği AXA Sigorta için birinci önceliğe sahip bir konudur. Telematik cihazından elde edilen veriler sürücünün sürüş davranışlarını ve oluşturduğu risk profilini, bunun sonucunda da yenileme poliçesinde verilecek indirimi belirlemek maksadıyla kullanılmaktadır. Bunun yanında güvenliğiniz için gereken durumlarda aracınızın yerini tespit ederek size ulaşmak ve gerekli yardımı sunabilmek de, onay vermeniz koşulu ile AXA Sigorta’nın hizmetleri arasında yer almaktadır.

Birden çok mobil telefon kullanıyorum. Tüm telefonlarıma AXA GO uygulamasını indirebilir miyim?

Evet. Ancak AXA GO uygulamasına aynı anda sadece bir cihazdan bağlanabilirsiniz.

Birden çok aracım için poliçe alabilir miyim?

Evet. Ancak AXA GO sisteminde e-posta ve GSM numaraları yalnızca bir kez kullanılabildiği için her poliçe için aracın sürücüsüne ait iletişim bilgileri kullanılmalıdır.

Cihazın arızalanması durumunda ne olacak?

Cihazınızın kendi ihmal veya kusurunuz dışında bozuk olduğunu/çalışmadığını tespit ederseniz en geç 24 saat içerisinde 0850 250 99 99’u arayıp 88’i tuşlayarak destek hattımızdan bize ulaşınız. AXA Sigorta tarafından öncelikle cihazın arızalı olduğu teyit edilecek ve yeni bir AXA GO cihazı ücretsiz olarak tedarik edilecektir. Arızalı cihazın sökülmesi ve yeni cihazın takılması için size en yakın servisimizden destek almanız gerekmektedir.

Cihazı taktım ama verilerimi göremiyorum

Cihazı araca taktıktan sonra en az 5km ve/veya 15 dakika sürüş yapılmalıdır. Sürüş bitip araç stop edildikten sonra veriler portala yansımaya başlayacaktır. Sürüş yapılmasına rağmen verileri göremiyorsanız 0850 250 99 99’u arayıp 88’i tuşlayarak bizimle iletişime geçiniz.

Eğer aracım çalınırsa ne yapmam gerekir?

Aracınız çalınırsa, AXA GO platformundan (uygulama ve portal üzerinden) aracınızın yerini görebilirsiniz fakat hiçbir şartta duruma kendiniz müdahale etmemeli ve doğruca polise başvurmalısınız. Polis, AXA GO cihazının da yardımıyla aracınızı kolaylıkla bulacaktır. Bize de 0850 250 99 99 numaralı telefondan ulaşarak bilgi verebilir ve destek alabilirsiniz.

Güvenli sürüş skorumu nerden görebilirim?

Tüm sürüş verilerinizi ve güvenli sürüş skorunuzu AXA GO uygulamasından takip edebilirsiniz. Kasko poliçenizi aldığınızda şifre oluşturmanız için size bir SMS gönderilecektir. Şifrenizi oluşturduktan sonra kullanıcı adınız ve şifreniz ile AXA GO uygulamasına giriş yapabilirsiniz. AXA GO uygulamasını iOS ve Android uygulama mağazalarından indirebilirsiniz.

Aracımı satmaya karar verirsem veya poliçemi iptal ettirirsem cihazı ne yapmalıyım?

Telematik cihazı AXA Sigorta A.Ş.’nin malıdır ve poliçenizin iptal olması durumunda, poliçe iptal tarihini takiben en geç 5 (beş) işgünü içerisinde, size en yakın montaj servisimizde söküm işlemini tamamlamanız gerekmektedir. Böyle bir durumda 0850 433 87 46 'i arayıp destek alabilirsiniz.

Aracımla GSM sinyalinin düşük olduğu ya da hiç olmadığı alanlara girdiğim durumlarda telematik cihazı veri almaya devam eder mi?

Telematik cihazlarının kendi üzerlerinde dahili bellekleri bulunmaktadır. Bu tip bir alana girdiğinizde veriler cihaz üzerinde depolanır ve GSM sinyalinin bulunduğu bir alana çıktığınızda AXA GO platformuna gönderilir, herhangi bir veri kaybı yaşanmaz.

AXA GO platformunda veri almadığını ya da bozuk olduğunu anlayabilecek bir özellik var mı?

Evet. AXA GO platformu cihazınızın düzgün şekilde çalışmadığı durumlarda AXA Sigorta’ya bildirim göndermektedir, siz de uygulama üzerinden durumu görüntüleyebilirsiniz.

AXA GO uygulamasında güvenli sürüş skorum neden görünmüyor?

Güvenli sürüş skorunuzun oluşması için belirli bir miktar verinin toplanması gerekir. Bu nedenle AXA GO cihazınızı aracınıza ilk kez taktıktan 30 gün sonra ilk oluşan skorunuzu görebilirsiniz.

Size Nasıl Yardımcı Olabilirim
Destek İkonu