Basın Bültenleri

AXA Sigorta Güçlü Bölge Stratejisini Denizlili Acenteleri ile Paylaştı

AXA Sigorta, bölgesel karar mekanizmalarını güçlendirme, müşteri memnuniyetini artırma ve kurumsal süreçleri hızlandırma amacıyla oluşturduğu “Güçlü Bölge” stratejisini, Türkiye’nin dört bir yanındaki illerde gerçekleştirilen toplantılarda acenteleriyle paylaşıyor.

BÜLTENİ OKU 7.08.2018

AXA Acenteleri Telematik Teknolojisi ile Geliştirilen AXA GO için Buluştu

AXA Sigorta, Türkiye’nin ilk ve tek kişiselleştirilmiş kasko ürünü ve sürüş deneyimi AXA GO’nun pilot satışını gerçekleştiren acenteleriyle bir araya geldi.

BÜLTENİ OKU 12.07.2018

AXABot’tan sorulara anında yanıt!

AXA Sigorta’nın yeni uygulaması AXABot, müşterilerine poliçe teklifinden hasar bilgisi sorgulamaya kadar pek çok işlemlerini Facebook Messenger üzerinden yapma imkanı veriyor.

BÜLTENİ OKU 10.07.2018

AXA Acenteleri, Google Premier Partners Projesi ile Hızla Dijitalleşiyor

AXA 4.0 vizyonuyla sigorta sektörüne öncülük eden AXA Sigorta, dijital dönüşümünde acentelerini de yeni işbirlikleri ve projelerle desteklemeye devam ediyor.

BÜLTENİ OKU 8.07.2018

AXA Sigorta İklim değişikliğine karşı parametrik ürünlerle koruyor

Etkileri her geçen gün daha fazla hissedilen iklim değişikliğine karşı AXA Sigorta müşterilerini parametrik ürünlerle korumaya ve desteklemeye devam ediyor. Geniş bir coğrafyada farklı iklimlere ev sahipliği yapan Türkiye’de 2016 yılından bu yana AXA sigorta güvencesiyle sunulan parametrik ürünler; özellikle enerji, yiyecek-içecek ve inşaat sektörlerinden büy&

BÜLTENİ OKU 4.07.2018