Basın Bültenleri

AXA Sigorta 4.0 vizyonunu acentelerine anlatmak için yolda

AXA Sigorta’nın Türkiye’nin dört bir yanındaki acenteleriyle bir araya geldiği geleneksel bölge toplantıları, “Endüstri 4.0 ve Sigorta 4.0” temasıyla başladı.

BÜLTENİ OKU 6.04.2017

En yenilikçi ve en çok tercih edilen sigorta markası: AXA!

Bağımsız araştırma şirketi TNS’in, Türkiye’de gerçekleştirdiği marka tercih araştırmasında “Marka farkındalığı”, “Değerlendirme eğilimi” ve “Tercih etme” kategorilerinde AXA Sigorta birinci oldu.

BÜLTENİ OKU 5.04.2017

"AXA SAĞLIĞIM" UYGULAMASININ BİR ELİNDE ALTI MARİFET

Axa Sigorta, müşterilerinin kullanımına sunduğu “Axa Sağlığım” mobil uygulaması ile müşterilerin uygulama üzerinden randevu almalarını sağlarken, müşterilere kişiselleştirilebilen yeni özellikler sunuyor.

BÜLTENİ OKU 5.04.2017

AXA’DAN 100 MİLYAR EURO GELİR AXA’DAN REKOR GELİR AXA GELİR REKORU KIRDI

Varlık büyüklüğüne göre dünyanın en büyük sigorta şirketi olan ve Interbrand tarafından 8 yıldır dünyanın 1 numaralı sigorta markası seçilen AXA, 2016 yılsonu rakamlarını açıkladı.

BÜLTENİ OKU 27.03.2017

AXA KADIN GİRİŞİMCİLERİ DESTEKLİYOR

Birleşmiş Milletler ve Dünya Ticaret Örgütü’nün ortak kuruluşu Uluslararası Ticaret Merkezi’nin (ITC) ‘Kadın Tedarikçiler Sergi ve Forumu (WVEF) bu yıl 5. kez İstanbul’da düzenlendi.

BÜLTENİ OKU 3.03.2017