07.08.2018
AXA Sigorta Güçlü Bölge Stratejisini Denizlili Acenteleri ile Paylaştı
AXA Sigorta, bölgesel karar mekanizmalarını güçlendirme, müşteri memnuniyetini artırma ve kurumsal süreçleri hızlandırma amacıyla oluşturduğu “Güçlü Bölge” stratejisini, Türkiye’nin dört bir yanındaki illerde gerçekleştirilen toplantılarda acenteleriyle paylaşıyor.
12.07.2018
AXA Acenteleri Telematik Teknolojisi ile Geliştirilen AXA GO için Buluştu
AXA Sigorta, Türkiye’nin ilk ve tek kişiselleştirilmiş kasko ürünü ve sürüş deneyimi AXA GO’nun pilot satışını gerçekleştiren acenteleriyle bir araya geldi.
10.07.2018
AXABot’tan sorulara anında yanıt!
AXA Sigorta’nın yeni uygulaması AXABot, müşterilerine poliçe teklifinden hasar bilgisi sorgulamaya kadar pek çok işlemlerini Facebook Messenger üzerinden yapma imkanı veriyor.
08.07.2018
AXA Acenteleri, Google Premier Partners Projesi ile Hızla Dijitalleşiyor
AXA 4.0 vizyonuyla sigorta sektörüne öncülük eden AXA Sigorta, dijital dönüşümünde acentelerini de yeni işbirlikleri ve projelerle desteklemeye devam ediyor.
04.07.2018
AXA Sigorta İklim değişikliğine karşı parametrik ürünlerle koruyor
Etkileri her geçen gün daha fazla hissedilen iklim değişikliğine karşı AXA Sigorta müşterilerini parametrik ürünlerle korumaya ve desteklemeye devam ediyor. Geniş bir coğrafyada farklı iklimlere ev sahipliği yapan Türkiye’de 2016 yılından bu yana AXA sigorta güvencesiyle sunulan parametrik ürünler; özellikle enerji, yiyecek-içecek ve inşaat sektörlerinden...
14.06.2018
AXA’dan Türkiye’de bir ilk: AXA GO ile kişiselleştirilmiş kasko ürünü
AXA Sigorta, yeni telematikli kasko ürünü AXA GO ile Türkiye’nin ilk ve tek kişiselleştirilmiş kasko sigortası ve sürüş deneyimi platformunu müşterileri ile buluşturuyor. AXA GO sayesinde sürüş davranışları analiz edilerek iyi sürücülere kasko poliçelerinde prim avantajı sağlanacak.