Değerlerimiz

 

Önce Müşteri


Müşteriyi yaptığımız her işin merkezine koyarız

  • Her projeye, sürece ve ürüne müşteri bakış açısı ile başlarız.
  • Tüm enerjimizi ve yaratıcılığımızı müşterinin hayatını kolaylaştırmak ve sadeleştirmek için harcarız.
  • Mevcut düzeni zorlayacak anlamına gelse bile, kendi çıkarlarımızı müşterinin çıkarlarıyla eşleştirmek için elimizden geleni yaparız


Cesaret


Başkalarını, öğrenme ve gelişim fırsatları yaratma konusunda harekete geçmeleri için destekleriz

  • Kararları doğru hızda uygulamak ve yenilik yapmaya devam edebilmek için kararları çok daha hızlı ve %80 emin olarak alırız. Her zaman ‘’yeterince iyi ama tamamlanmış’’ olanı ‘’mükemmel ama çok geç’’ olana tercih ederiz.
  • Hem ekiplerimiz hem de müşterilerimiz için çok daha hızlı ve basit düşünür, karar alır ve uygularız.
  • Geri bildirime değer veririz, bunu hem talep ederiz, hem de kendimiz geri bildirim verirken saygılı bir şekilde yaparız.
  • Geri bildirime değer veririz, bunu hem talep ederiz, hem de kendimiz geri bildirim verirken saygılı bir şekilde yaparız.
  • Daha iyi şeyler yapmak için öğrenmeye ve kendimizi geliştirmeye çalışırız ve diğer ekipleri de buna teşvik ederiz.

Dürüstlük



Sorumluluk alır ve söylediğimizi yaparız

  • Ne kadar zor olsa da her zaman uzun vadeli düşünüp, etik değerlerimize uygun hareket ederiz.
  • Tüm şeffaflıkla söylediğimizi yapar ve yaptığımızı söyleriz.
  • Fikirlerimizi paylaşma ve savunma cesaretimiz var, ancak bir karar alındıktan sonra o kararla aynı fikirde olmasak bile sonuna kadar arkasında durup destekleriz.

One AXA


Ortak başarıya çeşitlilik ve işbirliği ile ulaşırız. Büyük kararlara, yaratıcı fikirlere ve sürdürülebilir başarıya ancak başkalarının aklı, desteği ve enerjisi ile ulaşılabilir.

  • Terfi, işe alım ve ödüllendirme süreçlerinde aranan en önemli yeteneğin işbirliği yapmak olduğunun farkındayız.
  • Çeşitliliği ve dahil etmeyi teşvik ederiz, çünkü farklı düşünce biçimleri, farklı geçmiş ve deneyimlerin uzun vadede bize başarıyı getireceğinden eminiz.