Değerli Müşterimiz,

 

AXA Sigorta olarak sadece hasar ödeyen bir şirket olmanın ötesinde gerçek bir çözüm ortağı olma hedefiyle, sizlere değer katacak uygulamaları hayata geçirmek için var gücümüzle çalışmaktayız.

Dünya genelinde hızla yayılan Covid-19 salgınıyla birlikte, bizler de gelişen gündemden en az seviyede etkilenmeniz için devamlı aldığımız aksiyonlarla, çözüm ortağınız olarak elimizden gelen desteği veriyoruz.

AXA Sigorta olarak her zaman duyduğumuz sorumluluk bilinciyle yine duyarlı davranıyor ve bu döneme özel olarak; Covid-19 tanısı ile tedavileri devam etmekte olan ya da tedavi için başvuracak olan tüm müşterilerimize destek vermek ve bu zorlu süreci birlikte aşmak istiyoruz. Bu çerçevede; Covid-19 hastalığı ve tedavisi kapsamında oluşacak olası tedavi giderleriniz, sahip olduğunuz sağlık sigortasında geçerli olan pandemi hastanesi olarak belirlenmiş anlaşmalı özel hastanelerde, salgın hastalıklar kapsam dışı olarak belirtilmiş olmasına rağmen, poliçenizdeki mevcut şartlar ve limitler dahilinde (güncel istisnai ve hassas durum gözetilerek) bu döneme özel olarak karşılanacaktır.

Yeni düzenlenen poliçeler de, sözkonusu rahatsızlığın poliçe başlangıç tarihi öncesinde gerçeklememiş olması şartı ile, bu uygulama kapsamında olacaktır.

Tüm sorularınız için Sağlık Danışma Hattı 0850 250 99 99 (önce 2, sonra 5 tuşlayarak) aracılığı ile bize ulaşabilirsiniz. AXA Sigorta olarak içinden geçmekte olduğumuz bu zorlu dönemde de her zaman olduğu gibi “ÖNCE MÜŞTERİ” diyerek, müşteri odaklı düzenleme ve uygulamalarımızla müşterilerimizin hayatını kolaylaştırmaya, desteklerimizle hem sizlerin hem müşterilerimizin yanında olmaya devam edeceğiz.


Sağlıklı günler dileriz.


AXA Sigorta A.Ş.