Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

AXA’DAN ŞEFFAFLIK DAMGASI “HASAR SÜREÇLERİ ANLIK VE DİJİTAL OLARAK TAKİP EDİLECEK”

08.08.2016
Sigorta sektörünün birçok alanda öncü şirketi AXA SİGORTA sektörde ilklere imza atmaya devam ediyor. Müşterilerine karşı her zaman şeffaf bir yaklaşım sergileyen şirket, hasar süreçlerine bu kez müşterilerini de dahil ederek canlı ve dijital olarak hasar takibi yapmalarına olanak sağlıyor.

Oluşturulan bu sistemle, müşterilerin AXA’ya her kanaldan ulaşabilmesi ve hasar süreciyle ilgili bilgi alması artık çok daha kolay. Sigortalılar, hasar ihbar anından ödemenin yapılacağı güne kadar hasar sürecinin tüm evrelerinde istedikleri bilgilere ayrıntılarıyla tüm kanallar üzerinden ulaşabiliyorlar.

Konuya ilişkin görüşlerini açıklayan AXA SİGORTA Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Başkan ve İcra Kurulu Üyesi Özer Şimşek, süreçlerin ilk etapta kasko ve konut hasarı olan müşteriler için tasarlandığını söylerken, ilerleyen dönemlerde müşteri ihtiyaçlarına göre diğer branşları da kapsayacağını, gerekli uygulama yatırımlarının hayata geçirileceğini sözlerine ekledi.
Size Nasıl Yardımcı Olabilirim
Destek İkonu