Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

AXA SİGORTA SEL VE DOLU MAĞDURLARININ YANINDA

03.08.2017

27 Temmuz 2017

AXA Sigorta, müşterilerine hizmet için son derece önemli kararlar aldı:

1. Hasarsızlık indirim ve basamağı değişmeyecek.
2. Konutta meydana gelen dolu hasarlarında muafiyet uygulanmayacak.
3. Servislerin yoğunluğu sebebiyle hasar tespiti yapamayanlar için adreslerinde destek verilecek.
4. Beş günlük ihbar süresi sebebiyle hak kaybı yaşanmayacak.

Geçtiğimiz iki hafta boyunca İstanbul'da yaşanan yoğun yağış sebebiyle meydana gelen sel ve dolu, olası talihsizliklere karşı sigorta güvencesi altında olmanın ne kadar büyük bir önem taşıdığını akıllara getirdi. Sigorta sektörünün öncü şirketi AXA Sigorta, yaptığı açıklamada yaşanan her iki afet sonrasında da hasarların hızla giderilmesi için seferber olduklarını belirtti. AXA Sigorta bu dönemde gelen 5.000'in üzerinde ihbar arasından 18 Temmuz’daki sel hadisesi sonucu oluşan konut hasarlarının yarısından fazlasının hızla ödendiğini belirtti.  27 Temmuz’da yaşanan dolu ve sel hadiseleri kapsamında ise yeni açılan dosyalara ilişkin ekspertiz çalışmalarının halen devam ettiği, onarım süreçlerinin sona ermesinin ardından tazminatların hızla karşılanacağı açıklandı.

AXA Sigorta Hasar ve Tüm Operasyonlardan Sorumlu Başkan ve İcra Kurulu Üyesi Mert Ekitmen, geçtiğimiz hafta yoğun dolu sebebiyle otomobilleri hasar gören kasko sigortalılarının hasarsızlık indirim ve basamağını değiştirmeyeceklerini; ek olarak Sigorta Bilgi Merkezi'ne tüm sektör adına uygulamanın bu şekilde olmasını önereceklerini söyledi: "Sigortalılarımız cam değişiminin yanı sıra acil müdahale gereken durumlarda fotoğraf çekiminin ardından onarım işlemlerini başlatabiliyorlar, biz de fatura, fotoğraf gibi evraklar karşılığında ödemeyi en hızlı şekilde gerçekleştiriyoruz. Öte yandan 27 Temmuz’da yaşanan afet sonucunda konutlarda meydana gelen dolu hasarlarında muafiyet uygulamıyoruz. Ayrıca selde 1500 TL’ye kadar olan konut hasarlarında tazminat talebi olan sigortalılarımız da bu olaya özel olarak muafiyetten etkilenmeyecek". 

Anlaşmalı servislerde araç hasarlarına hızlı müdahale edebilmek için AXA Sigorta hasar personelinin de sahada eksperlere destek verdiğini ekleyen Ekitmen, İstanbul eksperlerinin sayıca yetersiz kaldığı noktalarda, anlaşmalı olduğu büyük il eksperlerinden takviyeler yaparak sigortalılarına hızlı ve kaliteli hizmet vermeye devam ettiklerini de ifade etti. AXA Sigorta olarak Türkiye sigorta sektöründe müşteri odaklı yaklaşımları ile bir ilki daha  gerçekleştirdiklerini belirten Ekitmen, tespit, anlaşmalı servis yönlendirmesi veya sigortalı tercihine göre ekspres tazminat ödemesi uygulamalarını devreye aldıklarını söyledi:

“Servislerdeki yoğunluk sebebiyle sigortalılarımızın 0850 250 99 99 numaralı telefonu araması halinde hasar tespitini ev ve iş adreslerinde de yapabiliyoruz. Sonrasında müşterilerimiz anlaşmalı servislerimizde onarım yaptırarak muafiyetsiz tazminat tutarını 1 gün içerisinde alabiliyorlar.”

Sigortalılarının mağduriyetlerini en kısa sürede çözmek, iş devamlılığını ve ekonominin zarar görmemesini sağlamak için özenle çalıştıklarını belirten Mert Ekitmen, sel felaketinden etkilenen müşterilerinin  fotoğraf ile belgelediği 50 bin TL'ye kadar olan hasarlarını 1 gün içerisinde ödediklerini söyledi. 

 

Size Nasıl Yardımcı Olabilirim
Destek İkonu