Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

AXA Mersin’deki Acenteleriyle Buluştu: AXA Sigorta’dan “Güçlü Bölge Stratejisi”

31.10.2018

AXA Sigorta, bölgesel karar mekanizmalarını güçlendirme, müşteri memnuniyetini artırma ve kurumsal süreçleri hızlandırma amacıyla oluşturduğu “Güçlü Bölge” stratejisini Mersin’deki acentelerinin katılımıyla Mersin Divan Otel’de düzenlediği toplantıda paylaştı.

Türkiye’de sigorta sektörüne yenilikçi yaklaşımı ve global bilgi birikimiyle öncülük eden AXA Sigorta, insanların daha iyi bir yaşam sürmelerini sağlama vizyonuyla bölgelerini de güçlendirecek yeni stratejisi “Güçlü Bölge”yi hayata geçirdi. Türkiye çapında düzenlendiği buluşmalarla bu yeni stratejisini ve planlarını anlatan şirket; 26 Eylül’de Mersin’deki acenteleriyle bir araya geldi. AXA Satış ve Pazarlama Başkanı Firuzan İşcan ve Banka Dışı Satış Kanalları ve Bölgeler Destek Direktörü İlknur Öztürk, toplantıda müşteri beklentilerinin daha hızlı ve doğru bir şekilde karşılanması ile müşteri ve acente memnuniyetinin ve kârlılığın artmasını sağlamayı hedefleyen stratejinin detaylarını acenteleriyle paylaştı. Toplantıda ayrıca pazardaki gelişmeler ve Mersin’in sigorta potansiyeli de masaya yatırıldı; acentelerin görüşleri, sorun ve önerileri konuşuldu. Mersin’de düzenlenen toplantıya AXA Sigorta Orta Anadolu Bölge Koordinatörü Ebru Tosunoğlu ve Bölge Satış Müdürü Ebru Çağlar da katıldı.

AXA Sigorta’nın ana paydaşlarına azami fayda sağlama ve merkezi kararlarda bölgelerin katılımını artırma amacıyla hazırladığı “Güçlü Bölge” stratejisi kapsamında şirket; iletişimi daha kapsamlı ve çift yönlü etkileşim sağlayacak şekilde düzenlemeyi, acente ve müşterilerin sorunlarının ilk temas noktalarında çözülmesini sağlamayı ve acenteler ile merkez arasında kesin bir bütünlük oluşturmayı hedefliyor.

Toplantıda hem sektörün mevcut durumunu değerlendiren hem de yeni stratejinin detaylarını aktaran AXA Sigorta Satış ve Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İşcan, AXA Sigorta’nın en büyük hedefinin sadece zarar tazmin eden bir şirket olmanın ötesine geçerek bir çözüm ortağına dönüşmek olduğunu söyledi ve Sigorta 4.0 vizyonlarına ulaşmak için müşteri memnuniyetinin rekabette belirleyici bir unsur olduğunun altını çizdi. “Güçlü Bölge stratejisi ile müşteri ve acentelerimizin taleplerini inisiyatif alarak en doğru şekilde çözen ve şirketimizin karar alma süreçlerinde etkin bir şekilde yer alan bir bölge yapılanmasını hedefliyoruz. Bu anlamda bölgelerimizde uzun yılların tecrübesine sahip çalışanlarımızın bilgi birikiminden faydalanmak istiyoruz. Bu strateji sayesinde sonuca giden yolda hızımızı artırma, sorunları kaynağında çözme ve kurum içerisinde daha akıcı bir şekilde iletişim kurma fırsatı yakalayacağız” dedi. İşcan, nihai hedeflerinin müşteri memnuniyetini ve acente bağlılığını maksimize ederek sürdürülebilir gelir ve büyüme olduğunun da altını çizdi.

Size Nasıl Yardımcı Olabilirim
Destek İkonu