AXA 2015 yılında Interbrand tarafından Dünyanın En İyi Sigorta Markası seçildi. Üst üste 7. kez Dünyanın En İyi Sigorta Markası seçilen AXA, marka değerini %14 artırarak 9,25 milyar dolara taşırken, dünya çapındaki tüm markaların değerlendirildiği En İyi 100 Marka listesinde de ilk 50’ye girdi.
Dünyanın en büyük marka danışmanlık şirketi olan Interbrand her sene yayınladığı ve kategori ayrımı gözetmeden, en iyi 100 global markayı belirlediği liste ile tanınıyor. En İyi Dünya Markaları sıralaması, AXA markasının mevcut güçlü itibarını ve değerini teyit ediyor. Şirket bu sene 5 sıra yükselip ilk 50 şirket arasına girmeyi başarırken, marka değerindeki %14’lük artışla 9,25 milyar dolara ulaşarak yine en iyi sigorta markası oldu.
Interbrand markaları, finansal performans, markanın müşterileri etkilemedeki gücü, servis ve hizmet satın almada markanın rolü olmak üzere üç farklı kriterde değerlendiriyor. Interbrand’ten yapılan açıklamaya göre, AXA’nın markasına yaptığı yatırım, işinin temelinde yer alıyor ve şirketin sürdürülebilir büyümesinde çok önemli rol oynuyor.
AXA Grup Operasyonlardan Sorumlu Başkan ve Yönetim Kurulu Üyesi Véronique Weill konuyla ilgili yaptığı açıklamada şu sözlere yer verdi:” AXA olarak misyonumuz müşterilerimizi korumak, sigorta ve varlık yönetimindeki uzmanlığımızın müşterilerimize her zaman her yerde ulaşılabilir olmasını sağlamaktır. AXA markasının 30. yıldönümünde dünyanın en iyi 50 markası arasına girmesinden büyük gurur duyuyoruz. AXA markasının müşteriler tarafından bu derece değerli olmasını sağlayan, markanın başarısının en güçlü elçileri olan çalışanlarımıza ve dağıtım kanallarımıza içten teşekkürlerimi sunuyorum”.