Finansal koruma ve varlık yönetimi alanında dünya lideri olan AXA, Interbrand tarafından hazırlanan Best Global Brands 2018 raporunda üst üste 10. kez dünyanın en değerli sigorta markası oldu. Uluslararası marka danışmanlığı şirketi Interbrand’in finansal performans, marka gücü ve markanın ürün ve hizmetlerin satılması sürecindeki rolünü dikkate alarak hazırladığı raporda AXA, tüm sektörler arasında da 47. sırada yer aldı. Raporda şirketin marka değeri ise 11.1 milyar dolar olarak belirlendi.
“Cesareti aktive etmek” temasıyla hazırlanan raporda yer almaktan büyük gurur duyduklarını ifade eden AXA Sigorta CEO’su Yavuz Ölken, “Markamızı güçlü kılan ve dünyanın lider şirketleriyle birlikte bu listede yer almamızın arkasında yatan en önemli sebep, tüm dünyada uzun vadeli ve hızlı kararlar vererek cesur adımlar atabilmemiz. AXA olarak sektörün gidişatına kapılmak yerine geleceğe yön verecek çalışmalar gerçekleştiriyoruz. Türkiye’de de bu bakış açısıyla insanların daha iyi bir yaşam sürmelerine katkı sağlama hedefiyle çalışıyor; sadece zararları tazmin eden şirket olmanın ötesine geçerek gerçek bir çözüm ortağına dönüşmemizi sağlayacak uygulamalara imza atıyoruz. Örneğin Müşteri 4.0, Acente 4.0, Çalışan 4.0 ve Süreç 4.0. olmak üzere dört ana eksenden oluşan Sigorta 4.0 kavramıyla uçtan uca bir bütün çözümün içinde olmamız gerektiğine inanıyoruz. Böylece müşterinin şirkete kolay ulaşımını sağlamak ve aldıkları hizmet dışında yaşam döngüsünde olmak gibi isteğimiz var. Tüm bu yoğun çalışmalarımız sonucunda elde ettiğimiz bu başarıda emeği olan tüm çalışma arkadaşlarımıza, hedeflerimiz doğrultusunda bizi destekleyen acentelerimize ve bizlere duydukları güven için tüm müşterilerimize teşekkür ediyorum” dedi.