Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

AXA Sigorta ve Gürgen Öz ‘Dert Varsa Derman AXA’da Buluştu!

14.08.2017

AXA Sigorta, ürün faydalarını basit ve sade bir dille anlattığı ve toplum genelinde sigortalılık bilincini artırmayı hedeflediği yeni kampanyasını, daha önce Romantik Komedi filmlerinde ve Tv showlarında yer alan Gürgen Öz’ün komedi performansı ve tecrübesi ile hayata geçiriyor. Kampanyada Gürgen Öz tarafından canlandırılan Oytunç karakterinin komik maceraları ve ‘Dert Bende  Derman Sende ’ eserinin jingle uyarlaması dikkat çekiyor.

Sigorta sektörünün öncü şirketi AXA Sigorta, yenilikçi ürünleri ile sigorta güvencesinde olmanın kazanımlarını anlattığı yeni kampanyasında mizahtan ve müzikten güç alıyor. Merkezinde Gürgen Öz tarafından canlandırılan Oytunç karakterinin yer aldığı hikayelerde, Oytunç’un sigorta konusundaki bilgi yetersizliği ve problem çözme konusundaki sıra dışı yöntemleri renkli bir şekilde işleniyor. AXA yetkilileri Öz’ün komedi alanındaki tecrübesinin, karakterin yaratımı kadar filmlerin şekillenmesinde değer yaratan bir unsur olduğunu ifade ediyor. Kampanyanın hikaye anlatımında mizah kadar müzikten de etkili bir şekilde yararlanılıyor. Geçmişi 1972 yılına kadar uzanan Dert Bende Derman Sende eseri kampanya için yeniden düzenlenirken Dert Varsa Derman AXA sloganının doğumuna da ilham veriyor.

Ağustos ayında kadın girişimcilerin hayatlarını kolaylaştıran "Kadın Girişimci Sigortası" ve "Seyahat Sağlık" iletişimi ile başlayacak kampanyada, Oytunç’un çıkacağı seyahat öncesi yaptığı hazırlıklara ve bir kadın girişimci arkadaşına destek olmak için göstermeye hazır olduğu fedakarlıklara tanık olacağız. Kampanya ilerleyen günlerde AXA portföyündeki diğer ürünleri de kapsayacak biçimde yeni filmlerle karşımıza çıkacak. Çekimleri İstanbul'un farklı semtlerinde gerçekleştirilen filmlerinin yönetmenliğini Hakan Algül üstlendi.

 

AXA Sigorta'nın odağında yine inovasyon var

Bütün dünyada sigortacılık alanında inovatif çalışmalara imza atan AXA Sigorta, bu yaklaşımı iletişim ve pazarlama gibi tüketiciyle temas ettiği alanlara da taşıyor. İhtiyaç ve beklentileri her ne kadar ayrışsa da dijital dünyada bir araya gelen nesillere ürün ve hizmetler sunan şirket, yeni kampanyası "Dert Varsa Derman AXA" kapsamındaki tüm çalışmalarını da bu bakış açısının bir yansıması olarak dijital platformlardan yürütecek.

KÜNYESİ
Reklamveren:                    AXA Sigorta
Reklamveren Yetkilisi:    Alper Tanyer, Sema Deliorman, Çiğdem Öztabak, Esra Elmaağaçlı
Reklam Ajansı:                  Modiki
Reklam Yazarı:                   Cumhur Güçer
Sanat Yönetmeni:            Arda Albayraktar
Ajans Prodüktörleri:        Fatih Yılmaz
Stratejik Planlama:          Modiki
Yapım Şirketi:                    Element Yapım
Prodüktör:                          Barış Ayaztaş, Oğuz Özsoy
Yönetmen:                          Hakan Algül
Görüntü Yönetmeni (D.O.P):    Gökhan Atılmış
Medya Planlama:              Havas Medya
PR Ajansı:                            Sobraz İletişim
Mecra:                                  Internet, radyo, açıkhava
Reklam Filminin Süresi:  60"-146"
Ana Cast:                             Gürgen Öz

Video Linki: https://www.youtube.com/watch?v=xsF9_GnMhUc

Size Nasıl Yardımcı Olabilirim
Destek İkonu