AXA SİGORTA'ya Hoş Geldiniz0850 250 99 99

Ara
Telefon EN
Biz Kimiz

AXA Grubu, finansal koruma ve fon yönetimi alanında dünya lideri konumundadır ve A.M Best'e göre dünyanın en büyük sigorta grubudur. AXA Grubu'nun, müşterilerinin her türlü ihtiyaçlarına cevap verebilmeyi hedefleyen 'Finansal Koruma' konusundaki faaliyetleri sigorta, kişisel koruma, birikim ve gayrimenkul planlama alanlarını kapsamaktadır.

Bugün dünyada 50 milyon kişi ve ticari işletme AXA çatısı altında ailelerini, çalışanlarını ve mallarını güvence altına almakta, kişisel ve ticari varlıklarını yönetmektedir.

ORTAK % HİSSE
AXA HOLDİNG A.Ş. %92.614848311
T.C. ZİRAAT BANKASI A.Ş. %7.304603660
DİĞER ORTAKLARIMIZ %0.080548029
TOPLAM %100

1892

1828’de Paris’te kurulan ve AXA’nın da temellerini oluşturan L’Union Sigorta Şirketi 1892 yılında Osmanlı Devleti’nde faaliyete geçti.

Haziran 2010

AXA HAYAT SİGORTA bireysel emeklilik piyasasına adım attı, o günden beri faaliyetlerine AXA HAYAT VE EMEKLİLİK olarak devam ediyor.

1918

İttihadi Milli Osmanlı Sigorta Şirketi kuruldu.

1956

İttihadi Milli Osmanlı, İttihadi Milli Türk Anonim Şirketi (İMTAŞ) oldu.

Ocak 1968

Hayat ve Hayat Dışı Sigorta hizmetleri vermek üzere, Oyak Sigorta kuruldu.

Eylül 1983

Konut kredilerinde uzman olan Emlak Bankası %26 hisse ile Oyak Sigorta sermayesine katıldı.

1989

Türkiye'de faaliyette bulunan UAP (Union des Assurances de Paris)'nin Hayat Şirketi 'İmtaş Hayat' kuruldu

Kasım 1994

AXA, %11 hisse ile Oyak Sigorta'nın sermayesine katıldı.

Ocak 1995

Oyak Sigorta, müşteri ve acente odaklı organizasyona geçen ilk Türk Sigorta Şirketi oldu.

Mart 1995

AXA OYAK Hayat Sigorta kuruldu.

1996

Nordstern ve İmtaş birleşip, Nordstern İmtaş adını aldı.

Ocak 1996

Oyak Sigorta'nın Hayat portföyü AXA OYAK Hayat Sigorta'ya devredildi.

Ekim 1998

AXA ve OYAK'ın Türkiye'deki sigorta faaliyetlerinin, tek bir çatı altında toplanmasına karar verildi.

Şubat 1999

AXA OYAK Holding kuruldu. Oyak Sigorta, Nordstern İmtaş Sigorta, AXA OYAK Hayat Sigorta ve Nordstern İmtaş Hayat Sigorta'daki AXA ve OYAK'a ait hisseler AXA OYAK Holding'e devredildi.

Ağustos 1999

Oyak Sigorta ile Nordstern İmtaş Sigorta ve AXA OYAK Hayat Sigorta ile Nordstern İmtaş Hayat Sigorta'nın kendi aralarında birleşmeleri ile ilgili olarak sürdürülen hukuki işlemler tamamlandı.

Ocak 2000

AXA OYAK Sigorta, 63 trilyon TL prim üretimi ile hayat dışı sigorta pazarında liderliğe oturdu.

Ocak 2002

AXA OYAK Sigorta, İnan Sigorta'yı satın aldı.

Ocak 2002

Hayat ve hayat dışı şirketleri bütünleşti.

Ağustos 2008

AXA'nın OYAK'ın hisselerini alması ile AXA SİGORTA faaliyetine başladı.

1916

Nordstern temsilcilik bürosu İstanbul'da kuruldu.

Tüm Türkiye'ye hizmet veren yaygın dağıtım ağı

81 ilin 81'inde hizmet veren 2000'i aşkın acente ve 1900'ün üzerinde banka şubesi ile Türkiye'de yaygın dağıtım ağına sahiptir.

Tüm Türkiye'ye ulaşan yaygın servis ağı

Ülke çapına yayılmış 1.200'ün üzerinde anlaşmalı servis ve tamirhaneler ile yaygın servis hizmeti verilmektedir.

Yüksek Müşteri Memnuniyeti;

Türkiye Kalite Derneği'nin (KALDER) yapmış olduğu Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) anketi sonuçlarına göre AXA SİGORTA 4. kez sektöründe ilk sırada yer almıştır.

Yüksek Acente Memnuniyeti;

2012 Acente Memnuniyeti anketi sonuçlarına göre AXA SİGORTA acentelerinin genel memnuniyeti %89 olarak gerçekleşmiştir.

World Finance 2010-2011

Dünyaca ünlü World Finance Dergisi de 2010'un ardından 2011 yılında da AXA SİGORTA'yı Türkiye'nin En İyi Sigorta Şirketi seçti.

En Beğenilen Şirket

Capital Dergisi'nin düzenlediği ve üst düzey yöneticiler tarafından yanıtlanan araştırmaya göre AXA SİGORTA 4 yıldır üst üste sektöründe ”En Beğenilen Şirket” seçilmiştir.

Euromoney 2009

Dünya'nın saygın finans dergilerinden EUROMONEY, 2009 senesinde AXA SİGORTA'yı 4 dalda ödüllendirmiştir.

  • Türkiye'nin En İyi Sigorta Şirketi
  • Türkiye'nin En Yaratıcı Sigorta Şirketi
  • Türkiye'nin En İyi Fiyatlama Yapan Sigorta Şirketi
  • Türkiye'nin Hasarı En İyi Çözümleyen Sigorta Şirketi


Euromoney 2010

2010 yılında ise AXA SİGORTA 2 dalda ödül almıştır.

  • Türkiye'nin En İyi Sigorta Şirketi
  • Orta ve Doğu Avrupa'nın En İyi Sigorta Şirketi


Türkiye'nin her yerinde gerçek "tek fiyat" uygulaması

AXA SİGORTA bireysel sigorta ürünleri Türkiye'deki tüm dağıtım kanallarından aynı fiyatla satılmaktadır. Acenteden acenteye değişen farklı fiyat uygulaması yoktur. Bu yapı sigorta müşterilerinin AXA SİGORTA'ya duyduğu güveni haklı çıkaran, sektörde fark yaratan uygulamalardan biridir.

Hasarda 7/24 saat servis hizmeti

Yılda 365 gün, günde 24 saat hasar anında kesintisiz ulaşılabilen 0 850 250 99 99 no'lu "Acil Yardım, Hasar ve Destek Hattı" ile müşterilere ihtiyaç duydukları her anda, çok hızlı hizmet verilmektedir.

Aynı çatı altında hem elementer hem de hayat ürünleri sunulması

AXA SİGORTA ve AXA HAYAT ve EMEKLİLİK ürünlerinin tek bir çatı altında satılabilmesi ayrıcalığı, müşterilerimizin birden fazla sigorta ihtiyaçlarında hayatlarını kolaylaştırmaktadır.

AXA SİGORTA acentesine Sağlık & Hayat poliçe basımı yetkisi

AXA SİGORTA acenteleri sisteme on-line bağlanarak Ferdi Sağlık ve Hayat sigorta poliçelerini basabilecekler. Bu uygulama ile acenteler ek bir demoya ihtiyaç duymaksınız sistem üzerinden teklif verebilecekler, vermiş oldukları teklifleri aynı gün içerisinde poliçeleştirebileceklerdir.

Müşteri ihtiyaçlarının doğru belirlenmesi

AXA SİGORTA bireysel müşterilerin gerçek ihtiyaçlarına uygun ve "Bireysel Paket Ürünler" geliştirmektedir. AXA SİGORTA kurumsal müşteriler için risk yönetimi yaparak kurumsal müşteri ihtiyaçlarına özel poliçeler oluşturmaktadır.

Misyonumuz, hizmet verdiğimiz her alanda sürekli iyileştirme faaliyetleri ile maliyetleri düşürerek müşteri memnuniyetini arttırmak, daima 'EN İYİ' olmaktır.

"En iyi" olmaktan anladığımız;

  • Tüketiciler tarafından tercih edilen ve müşterilerinin memnuniyetini sağlamış,
  • Çevresine duyarlı, kurumsal sosyal sorumluluklarının bilincinde etkin, etik kurallara ve yasalara saygılı,
  • Referans olarak gösterilen,bir şirket olmaktır.

Bu amaçlarımıza ulaşabilmek için temel ilkelerimiz;

  • Müşterilerimize hizmet kalitemizle birlikte değerlendirildiğinde rekabetçi ürünler sunmak,
  • Satış öncesi ve sonrası hizmette hızlı olmak,
  • Daima ulaşılabilir olmak,
  • Her zaman ve her alanda en iyiyi sunabilmek için yaratıcı ve yenilikçi düşünmek,
  • En son teknolojiyi kullanmak ve böylece güven duyulan bir şirket olmaktır.


Şirketimiz, inovatif yapısı ile sigortacılık sektöründe birçok yeniliğe imza atmış ve atmaya devam etmektedir. Bu yeniliklerden en önemlisi "Müşteri Odaklı Hizmet" organizasyonudur. Müşterilerimizin temel alındığı bu organizasyon yapısı da doğal olarak koşulsuz müşteri tatmini sağlayacak sorumluluklarla donatılmıştır.

"Operasyonel Mükemmellik" yaklaşımımız çerçevesinde müşterilerimize en kaliteli ve hızlı hizmeti sunabilmek için entegre "Çoklu Kanal Yönetimi" inovatif bir model olarak benimsenmiştir.

En iyi olmaktan anladığımız; müşteriler, ortaklar ve çalışanların memnuniyetini sağlamış, onlar tarafından tercih edilen, çevresine duyarlı ve referans olarak gösterilen bir şirket olmaktır.

Bir şirketin kurum kültürü kurumun kendisi için seçtiği, aynı zamanda diğerlerinden farklılaşmasını sağlayan özellikleri ile oluşur.

AXA SİGORTA olarak biz bu farklılaşmayı çalışanlarımıza, ortaklarımıza, müşterilerimize, acentelerimize, mal ve hizmet sağlayıcılarımıza, çevreye, topluma verdiğimiz sözler ve de bunları gerçekleştirme biçimimizi tanımladığımız temel değerlerimiz ile sağlıyoruz

 

Müşterilerimize, acentelerimize, ortaklarımıza, çalışanlarımıza verdiğimiz sözleri zamanında yerine getirmek ve karşılıklı güvene dayanan işbirlikleri yaratmak.

ÖNCE MÜŞTERİ

  • Gayemiz müşteridir. Her düşüncemiz müşteri ile başlar. Müşterilerin ilgisini hak etmek hayatında alakalı ve etkili olmaya devam etmek için onların hem bugün hem de gelecekteki yaşam tarzını dikkate alıyoruz.
  • Herkes, daha geniş bir perspektiften bakarak, kendi işinde iş stratejisi ile ilgili olarak yaratabileceği etkiyi bilir ve bu etkiyi en üst seviyeye çıkarır.
  • Müdürler, yenilikçi bir biçimde AXA'nın stratejisinin uygulanması sürecine insanların katılımını sağlar.
  • Yöneticiler, hem şimdi hem de gelecekte uygulanmak üzere, AXA'nın stratejisini anlatır ve operasyonel olarak kademelendirir.

CESARET

  • Cesaret işlerin gerçekleşmesini sağlar. İçimizden geçeni söyler ve gerçekleştirmek için harekete geçeriz. Mümkün olanın sınırlarını zorlar ve değer sunabilmek adına yeni yollar, yöntemler bulmak için cesur adımlar atarız.
  • Herkes, başkalarının gelişimine yardımcı olurken, kendisi de gelişir ve ilerler.
  • Müdürler, kabiliyetlerini ve kariyerlerini geliştirebilmeleri için insanlara koçluk yapar.
  • Yöneticiler, işin büyümesini hızlandırmak için insanları, takımları ve şirket kültürünü geliştirir.

ONE AXA

  • One AXA, gücümüzdür. Beraber çalıştığımızda ve tek bir takım gibi hareket ettiğimizde çok daha güçlüyüz. Birlikteliğimiz ve farklılıklarımızla aynı hedefe odaklandığımızda daha iyiyiz.
  • Herkes, takımları ve departmanlarının da ötesine geçerek katkı ve paylaşımda bulunur.
  • Müdürler, kapsayıcı işbirliğine ve ağ oluşturulmasına yardımcı olur.
  • Yöneticiler, şirket içinde ve dışında güven tesis ederek bilgi akışını sağlar ('silo' mantığını yok eder), ağ geliştirir ve bunlara liderlik eder.

DÜRÜSTLÜK

  • Dürüstlük, pusulamızdır. Güçlü ahlaki ilkeler bize yol gösterir ve müşterilerimiz, çalışanlarımız, paydaşlarımız ve ortaklarımız için doğru şeyi yapma konusunda vicdanımızın sesini dinleriz.
  • Herkes, birbirine yardımcı olmaktan, beraber çalışmaktan, ahlaki ve etik standartlarımızı korumaktan sorumludur.
  • Müdürler, güven esasına göre öncülük etmeleri konusunda takımını teşvik eder ve yetki verir.
  • Yöneticiler, şirket içinde ve dışında güven tesis etmek için takımları destekler ve motive eder.