Basın Bültenleri

AXA Bolu, Karabük, Bartın, Zonguldak ve Ereğli’deki acenteleriyle buluştu: AXA Sigorta’dan “Güçlü Bölge Stratejisi”

AXA Sigorta, bölgesel karar mekanizmalarını güçlendirme, müşteri memnuniyetini artırma ve kurumsal süreçleri hızlandırma amacıyla oluşturduğu “Güçlü Bölge” stratejisini Bolu, Karabük, Bartın, Zonguldak ve Ereğli’deki acentelerinin katılımıyla Bolu’da düzenlediği toplantıda paylaştı.

BÜLTENİ OKU 10.09.2018

AXA Sigorta’ya Stevie Awards’dan Tam Yedi Ödül!

AXA Sigorta International Business Awards’da; iletişim kampanyası “Dert Varsa Derman AXA”, farkındalık kampanyaları “Görsünler” ve “Telefon Kazasına Son”a ek olarak yepyeni mobil uygulaması AXAFit ile toplam yedi ödüle layık görüldü.

BÜLTENİ OKU 23.08.2018

AXA Sigorta’dan Telefon Kazasına Son Reklam Filmi

AXA Sigorta hayata geçirdiği Telefon Kazasına Son kampanyası için dijital bir farkındalık filmi hazırladı. Yolculukların ve beraberinde trafik kazalarının artış gösterdiği bayram tatili dönemi öncesinde yayınlanan film ile sürüş esnasında mobil telefon kullanımının sakıncalarına dikkat çekilmesi hedefleniyor.

BÜLTENİ OKU 17.08.2018

AXA Sigorta’dan 2018’in ilk yarı yılında güçlü finansal sonuçlar ve 229 milyon TL kâr

AXA Sigorta hem hayat dışı hem de hayat ve emeklilik branşlarında başarılı bir performans sergileyerek yılın başında belirlediği hedefleri tutturdu.

BÜLTENİ OKU 8.08.2018

AXA Sigorta Güçlü Bölge Stratejisini Denizlili Acenteleri ile Paylaştı

AXA Sigorta, bölgesel karar mekanizmalarını güçlendirme, müşteri memnuniyetini artırma ve kurumsal süreçleri hızlandırma amacıyla oluşturduğu “Güçlü Bölge” stratejisini, Türkiye’nin dört bir yanındaki illerde gerçekleştirilen toplantılarda acenteleriyle paylaşıyor.

BÜLTENİ OKU 7.08.2018