AXA TÜRKİYE FACEBOOK KAZALARINA KARŞI UYARIYOR

AXA Türkiye, Facebook sayfasında kullanıcıların beğenerek katılacağı bir kampanya hazırladı. Kampanyada, ilgi çekici bir video ve sonrasında eğlenceli bir “Sosyal Medya Kazaları Eğitimi” yer alıyor.

İlk Facebook profilinin açılması ile başlayan videoda, 1.2 milyardan fazla kullanıcısı olan platformun kimi zaman çeşitli kazalara neden olduğundan bahsediliyor. Facebook’ta yaşanan bu kazalar ilgi çekici örneklerle vurgulanıyor. Aslında her hareketin kullanıcıların elinde olduğunu söyleyen AXA Türkiye, Facebook kazalarını gerçekleşmeden önlemek gerektiğine değinirken, kullanıcıların AXA Türkiye’nin “Sosyal Medya Kazaları Eğitimi”ne katılarak hem eğlenmelerini hem de hediyeler kazanmalarını hedefliyor.

Eğlenceli eğitimin tamamlanmasının ardından kullanıcılardan kendi bilgilerini doldurmaları ve yaşadıkları bir Facebook kazasını anlatmaları isteniyor. 3 hafta sonunda jürinin seçeceği en etkileyici 5 hikâye sahibine ise IPad mini hediye edilecek. IPad mini kazanma şansının yakalanacağı bu eğitime katılmak için ise AXA Türkiye sayfasını ziyaret etmek yeterli.

 

Tüm Bültenler