AXA 9.2 MİLYAR DOLAR MARKA DEĞERİYLE EN DEĞERLİ SİGORTA MARKASI

Marka değerini %14 artırarak 9,25 milyar dolara taşıyan AXA, Interbrand tarafından marka değeri en yüksek sigorta markası seçildi. AXA dünya çapındaki tüm markaların değerlendirildiği En İyi 100 Marka listesinde de ilk 50’de yer aldı.

Dünyanın en büyük marka danışmanlık şirketi olan Interbrand her sene en iyi 100 global markayı kategori ayrımı gözetmeden belirleyerek bir liste yayınlıyor. Apple, Google, Coca Cola gibi büyük markaların yer aldığı En İyi Dünya Markaları sıralaması, AXA markasının mevcut güçlü itibarını ve değerini teyit ediyor. 2015 yılı sıralamasında AXA 5 sıra yükselip ilk 50 şirket arasına girmeyi başarırken, marka değerindeki %14’lük artışla 9,25 milyar dolara ulaşarak yine en iyi sigorta markası ve tüm sektörler arasında Fransa’nın en iyi 4. markası oldu.

Interbrand, markaları finansal performans, markanın müşterileri etkilemedeki gücü, servis ve hizmet satın almada markanın rolü olmak üzere üç farklı kriterde değerlendiriyor. Interbrand’ten yapılan açıklamaya göre, AXA’nın markasına yaptığı yatırım, işinin temelinde yer alıyor ve şirketin sürdürülebilir büyümesinde çok önemli rol oynuyor.

 

Tüm Bültenler